تخفیفات ویژه پاییزه دوره های نبوش، آیوش و آیما

پاییز...

اعجاز رنگ‌ها را می‌بینی؟ جادوی گوش نواز باد و باران را می‌شنوی؟
این شاهکار زیبای خلقت را به نظاره می‌نشینیم و سر سجده بر آستان آن بی مثالی می‌نهیم که آفریننده‌ تمام این زیبایی‌هاست.

 

به مناسبت آخرین پاییز دهه از این قرن و به پاس همراهی شما، به استحضار علاقه مندان می رساند از تاریخ 20 آذر ماه لغایت 30 آذر ماه 1399 تخفیفات ویژه ای جهت دوره های بین المللی NEBOSH و IOSH و IEMA در نظر گرفته شده است که به شرح زیر می باشد:

  • 5%  تخفیف ویژه ثبت نام تک نفره
  • 10% تخفیف ویژه ثبت نام دو نفر همزمان
  • 15% تخفیف جهت ثبت نام سه نفر و بیشتر از سه نفر به صورت گروهی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک های زیر مراجعه نمایید.

 

دوره های آنلاین سازمان NEBOSH با آزمون رسمی حضوری و آنلاین در ایران

دوره های آنلاین سازمان IOSH با آزمون آنلاین در ایران

دوره های آنلاین سازمان IEMA با آزمون آنلاین در ایران

 

------------------------------------------------------
 
مختصری درباره سازمان نبوش (NEBOSH)
 
نبوش، مجری امتحان ملی در ایمنی و بهداشت شغلی (The National Examination Board in Occupational Safety and Health) به عنوان یک امتحان غیر وابسته، بصورت تشکیلاتی گواهی دهنده با رویکرد غیر انتفاعی تشکیل شده است. نبوش طیف وسیعی از گواهی های مرتبط با شغل و معتبر در صحنه بین المللی در زمینه بهداشت، ایمنی و محیط زیست و نیازمندی های مدیریت ریسک را طراحی کرده که در زمینه های شغلی مختلف و برای سازمان های خصوصی و دولتی کاربرد دارد. دوره های نبوش هر ساله 50.000 داوطلب را در جهان در بیش از 600 موسسه مختلف و در 120 کشور دنیا جذب می‌­نماید.
 
شرکت HSE Arya، نماینده رسمی RRC International انگلستان در ایران، دوره های NEBOSH را بصورت آموزش آنلاین و آزمون حضوری و آنلاین در ایران (همچنین بصورت درون سازمانی در سراسر کشور) ارائه می دهد.
 
 
------------------------------------------
 
مختصری درباره آیوش (IOSH)
 
آیوش، بنیاد ایمنی و سلامت شغلی (Institution of Occupational Safety and Health) یکی از بزرگترین سازمان های مرتبط با ایمنی و بهداشت واقع در انگلستان برای متخصصان ایمنی و سلامت در جهان است. تاکنون در این بنیاد بیش از 46000 نفر از 120 کشور عضو شده اند. همچنین این سازمان با آموزش سالانه بیش از 170 هزار نفر، یکی از پیشروان آموزش ایمنی و بهداشت در دنیا به شمار می رود.
 
شرکت HSE Arya، نماینده رسمی RRC International انگلستان در ایران، دوره های IOSH را بصورت آموزش آنلاین و آزمون آنلاین (همچنین بصورت درون سازمانی در سراسر کشور) ارائه می دهد.
 
 
------------------------------------------
 
مختصری درباره آیما (IEMA)
 
آیما، بنیاد مدیریت و ارزیابی زیست محیطی (Institute of Environmental Management and Assessment) یک اتحادیه بین المللی متشکل از متخصصان محیط زیست و پایداری است. در این شبکه مستقل، بیش از 14000 نفر از 100 کشور دنیا حضور دارند و در تلاش هستند تا کسب‌وکارها و سازمان‌ها را برای آینده مقاوم کنند.
 
شرکت HSE Arya، نماینده رسمی RRC International انگلستان در ایران، دوره های آموزشی تخصصی IEMA را بصورت آموزش آنلاین و آزمون آنلاین (همچنین بصورت درون سازمانی در سراسر کشور) ارائه می دهد.
 
 

------------------------------------------

 

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و ثبت نام از طریق راه های زیر می توانید با ما در ارتباط باشید:

 

☎️ تلفن
021-55425307
 
🆔 تلگرام
 
📱 واتساپ
09038859444
 
 

www.HSEArya.com

 

Telegram - IranNebosh Channel - HSE Arya  Instagram - HSE Arya Training  Linkedin - HSE Arya Training  Linkedin Page - HSE Arya Training  Aparat - HSE Arya Training  Youtube - HSE Arya Training  Facebook - HSE Arya Training  Twitter - HSE Arya Training


 

واحد آموزش

 

 

مطالب مرتبط:

 

ویدئوها و لایوهای واحد آموزش شرکت HSE Arya

ویدئوها و لایوهای واحد آموزش شرکت HSE Arya

 

 

 

درباره ما | حریم خصوصی | ثبت شکایت | قوانین سایت

تمامی حقوق این سایت متعلق به HSEARYA می‌باشد.

Designed by TAMDATA

بالا